Božićna zvijezda raskošnija nego kad sam je nabavila



Poznati cvijet kojeg nabavljamo za Božić i koji nam tradicionalno uljepšava taj blagdan , Božićna zvijezda  održala se do današnjeg dana i postala još raskošnija nego kada sam je nabavila .

Stoga sam odlučila da je pokažem , odnosno  kako je lijepo napredovala u  preko četiri mjeseca , te kako ima prekrasne crvene listove. Njihova boja je lijepa zagazita , a biljka je zdrava i odiše svježinom i nekakvim rekli bismo posebnim primamljivim izgledom.

Nastojim svake godine zadržati nakon kupnje za Božić takvu biljku što dulje , vodeći računa o njezinoj prihrani i mjestu gdje joj najbolje odgovara za opstanak.

Međutim, ove godine me zadivila svojom uspješnošću napredovanja , svojom ljepotom koja jednostavno plijeni .

Stavila sam je u svoju ukrašenu posudu  i dodala ukrasnu kuglu , kako bi se još bolje isticala .

A košarica i posudica koje sam priložila su isto tako mojih ruku djela ........ ne mogu bez svoje kreative . Ona mi puno znači .

Primjedbe