Dekoracije u 3D formi




Primjedbe

  1. Savijajući hamer pod prstima došla sam na ideju, da mu udahnem " dušu " i od njega stvorim nešto što će biti romantično i nježno.
    Podatan je za oblikovanje , a ujedno pruža mogućnost da se stvaraju različiti oblici.
    Taman za dekoracije koje mogu ukrasiti zid modernog interijera.
    Stoga sam se pozabavila sa 3 d formom i napravila dekoracije koje naprosto " izranjaju" iz zidova .
    Kao što možete vidjeti dekoracije su plod mojih ruku , jedna u dvostrukom izdanju dok je druga u jednostrukom izdanju , s time da su obje prikazane i sa prednje i sa bočne strane .
    Slikane su tako da se može vidjeti dobivena 3 d forma.
    Ja sam zadovoljna napravljenim , a da li se Vama sviđa ?

    OdgovoriIzbriši
  2. Treću dekoraciju u 3 d formi izradila sam danas, upotrebljujući i hamer u roza boji , tako da dam jedan drugačiji pečat.
    Slikano je s prednje strane i sa obje bočne , kako bi se vidjela trodimenzionalnost i različitost dekoracije.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sadržaj ovog posta izazvao je posebnu pozornost Vas čitatelja i gledatelja moga Bloga.
    Zahvaljujem Vam na tome.
    Vaša Gordana

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar