Tehnika kaširanja






Primjedbe

  1. Upotrijebila sam tehniku kaširanja da bi napravila suncobran od tankog prozračnog papira uz dodavanje ljepila stvarajući oblik na koji sam stavuka kaširane ruže iz moga vrta .

    Napravila dva sjenila za lampe , te ukrasnu lampu u roza boji okičenu rubno bijelim kaširanim papirom te dodala svoje prave ruže iz vrta , koje sam također kaširala .

    Na kraju moram se pohvaliti onime što mi je posebno drago , a to je stara fotografija poznate grupe iz 60- tih godina , prepoznajete o kojoj je grupi riječ , zar ne ?
    Fotografiju sam kaširala sa papirom sa plavim zvjezdicama i dodala malo srebrnih ukrasa , u čast četvorici nezaboravnih glazbenika .
    Nadam se , da Vam se dopada .
    Gordana

    OdgovoriIzbriši
  2. Da to je " vječno živuči " sastav THE BEATLES .......

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar