MOJA BIJELA RUŽA





MOJA BIJELA RUŽA

Moja bijela ruža
Obasjana toplim zrakama sunca
Umilno se smije
Ispružila nježne bijele latice
Raduje se novom, sunčanom danu...

Jučer je tuga zavladala njezinom dušom
Sagnula je glavicu
Zavapila za ljubavlju
Ali iznenada se kapi kiše spuste na tlo
Ponovno zasja u punom sjaju
Okupana zrcalno svjetlucavim kapima kiše

Vratila se u život
Ponosno podigla glavicu prema suncu
Pokazala raskoš svježe okupanih mekanih latica
Svjesna mirisne ljepote svoje
U kojoj sniva pokoja kap kiše
I presijava se u prekrasnom vrtu

Moja bijela ruža, živi i dalje
Dobila je snagu da ponovno cvate
U svojoj punini, u raskoši
I dalje buja
Širi opojni miris na sve strane
Radost je pčelama koje na nju slijeću,
I uzimaju nektar majke prirode

Život ide dalje, brzo prolazi
Moja bijela ruža uskoro će uvenuti
Ali opet će na godinu procvasti
Svojom ljepotom ljude opiti
Ljepotu i blaženstvo darivati
Ta moja lijepa, bijela, vrtna ruža

Primjedbe

  1. Dragi čitatelji ovi stihovi plod moje inspiracije i mašte.
    Ova ukrašena čaša fimo masom je mojih ruku djelo.
    Vaša Gordana

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar