Krijesnica



KRIJESNICA

Sjećanje me vodi u rano djetinjstvo
Ljeto je, toplo i pomalo vlažno
Sjedim u dvorištu svoga doma 
Uživam u opojnim mirisima ljeta  

Polako, spušta se noć
Odjednom svjetlo
Maleno i snažno
Izlazi iz grma, trave
U trenu je pokraj mene
Ma, to je krijesnica

Zovu je  i svjetlica
Prava je lampica u zraku
Obasjava put
Dajući ljetnoj noći  
Posebnu čar

Slobodno bezbrižno leti
Uljepšavajući  ljetne večeri
Žive lampice
Stvorila je majka priroda
Dajući sjaj kao iz bajke

Njihova čarolija mami
Vraća emocije

Osobu kojoj nadjenemo
Nadimak Krijesnica
Smatramo magičnom lampicom
Vodiljom
Svjetlom svoje duše
   
Svjetli „ živa lampica“,
Leti slobodno i živahno
Sad na jednu
Pa na drugu stranu

Želim je uhvatiti
Ne da se,
Leti bezbrižno
Da,  to je moja krijesnica 

Primjedbe

  1. Dragi čitatelji , evo probala sam riječima oživjeti sjećanja iz ranog djetinjstva kada je u prirodi bilo puno , puno krijesnica koje su navečer letjele na sve strane i davale posebnu čar.
    Naslikala sam sliku akrilnim bojama kako bi još jače dočarala taj osjećaj .
    Nadam se da sam uspjela.
    Pozdrav.
    Gordana

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar