Mane


Svoje vrline iskazujemo
Ponosno ,
Znajući da ćemo tako
Pridobiti naklonost
Osobe do koje
Nam je stalo

Pričamo o sebi
O svojim postupcima
O reagiranjima
O prošlosti
O tome što smo
Dobrog napravili
U čemu smo pokazali
Svoju vještinu

Smijemo se glasno
Uživajući kako
Prenosimo i dočaravamo
Ono što mislimo
O sebi

Da li je sve , baš tako ?
Nismo li nešto zaboravili
Ostavili onako „ za sebe“
Nešto što znamo
Mi i oni koji su nam
Najbliži

Ono po čemu smo
Nekako drugačiji od
Drugih i
Posebniji

Možda ono što drugi
Prepoznaju kao
Našu negativnost
Smatrajući nas
Drugačijima

Onima koji se ne
„uklapaju“ u njihovo
Okruženje

Zna se čuti :
„ Ma pusti , ona to shvaća
Na drugačiji način „ ili
„ Ma,mi nemamo ništa
Osobno protiv nje „

Ah, to oni samo tako kažu
Da bi se pred sebi samima
Opravdali
No , njihove namjere su
Prepoznate

Osjetim njihove
Ubojite „strelice „,
Trenutno se povlačim u
Sebe

Ne odgovaram
Ne reagiram
Znam s kim
 Posla imam

Ne mogu biti dio njih
Ne mogu se uklopiti
Jer sam drugačija

Nisam nesretna,
Dapače ,
Ponosna sam ,
 Jer imam svoje
Ja !!!!!

Možda sam preosjetljiva
Na njihov način ophođenja
Komunikacije
Koji primjenjuju

Možda je upravo to
Što njih odbija
Od mene ,
Ali ja jako dobro znam i
Osjećam
Što me odbija od njih

Stoga se mičem od njih,
Odlazim ,
Zaboravljam ih ,
Oni postaju
Moja prošlost

Sadašnjost ide dalje
„oprana“ od prošlosti
Odmaknuta od loših ljudi


Primjedbe

  1. Uz ovu pjesmu pod nazivom Mane priložila sam cvijet kale koji sam izradila
    od polimerne gline , kako bi još malo doprinjela pozitivnom raspoloženju današnjeg
    trenutka.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar