Prijatelj


Prijatelj je tu
Kada je teško
Da ga pitam
Što napraviti ?
Kuda krenuti ?

Kada utjehe nema
Niotkuda
A sama izlaz ne vidim

Razmišljam o rješenju
Pitam se koji je pravi put
Koji izabrati ?
Koji je najispravniji  ?
Da nikoga ne povrijedim

Što ako nešto poduzmem?
Što ako krivi put odaberem?
Potreban mi je iskren razgovor
Da napokon shvatim
Što mi još uvijek
Nije jasno

Razgovor prijateljski
Dobronamjeran
Sa dušom i srcem
Osobe koja zna osjećati

Potreban mi je savjet
Jer sam svjesna rizika
Krivog postupanja

Trebam pravi poticaj
Koji će me pokrenuti
Da sagledam sa
Drugog kuta i možda
Dođem do drugačijeg
Pravog  zaključka

Stoga prijateljska riječ
Poznavanje osobe kojoj pomaže
Njezinih emocije ,
Njezinog stanja duha i srca ,
Jedino je i pravo rješenje.



Primjedbe

  1. Ovaj post posvećen prijatelju je koji je uvijek tu . U trenucima kada je dobro i kada je loše .

    Ova posuda koju sam napravila od polimerne gline ocrtava što čovjek doživljava u
    svojim emocijama tijekom života.

    Kada ga preplavi tuga , nemoć tada se pojavljuje lijepa riječ prijatelja kao melem.

    To je pravo prijateljstvo , ono rastjeruje crnilo života.

    Pravo prijateljstvo donosi svježinu i bjelinu u dušu, ono briše sve loše.

    Hvala prijatelju .

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar