Borna


Neshvakidašnjeg  imena nadjenutog
u skloništu , udomljena kujica Borna
uveseljava me svaki dan.
Kažu da udomljeni ljubimci vole na poseban ,
njima svojstven način.
Oni u sebi imaju osjećaj pripadnosti  i odanosti
 osobi koja ih je odabrala i prihvatila.
U njima je stalno prisutna bojazan da će biti ostavljeni ,
prepušteni da se snalaze  kako znaju i umiju ,
 na meti raznih nemilih događaja.
Izetno cijene dobivenu ljubav ,
 uzvraćajući  istu u daleko većem obimu.
Vežu se za osobu koja je pružila njihov  „ zauvijek dom“ ,
prate ju u stopu , bojeći se da ju ne izgube .
Upravo takva je i moja Bornica.
Ona svojim umilnim , poslušnim i poniznim ponašanjem
zahvaljuje za odabir i brigu
Osjeća  da joj prihvaćanjem u svoj dom
dajem  neizmjernu ljubav i pažnju.

Kada je sa godinu dana došla na upoznavanje ,
bila je sitna, tankih nogica  i plaha.
Čuvarica ju je vodila na uzici , a ona je išla uz nju ,
 okrečući se svaki čas , kao da je pitala : „ Kuda me to vodi ? „
 Uplašeno je gledala , sluteći nekakvo događanje , ali nije znala kakvo.

Došla je do mene .
 Kleknula sam pored nje, opio me njezin umiljat  pogled.
Njezine oči naprosto su plijenile.
 Imala je plahi pogled laneta.
Lijepa je, kratke i sjajne crvene dlake.
Naprosto me osvojila .
Odlučila sam je zadržati , no morala se vratiti u sklonište
dok ne stvorim ambijent za  njezin smještaj.
Uzela sam je za lajnu i  povela sa sobom .
Ona mi je poslušno išla uz nogu , kao da se poznajemo godinama.
Vjerovala mi je .
Odvela sam je do izlaza , pogledala ju u oči i rekla :
„Čekam te , doći češ ti k meni uskoro , vjeruj mi !“
Kao da je shvatila što sam joj rekla i gledala me čitavo vrijeme kroz
prozor automobila dok je odlazila.
Ta slika mi je stalno prisutna .
Između nas dvije odmah se razvila ljubav i povjerenje.
Nisam je iznevjerila .
Bornica je moj kućni ljubimac  već više od pet godina.
Vjerno me prati u šetnjama , osjeća moju sreću , osjeća moju tugu.
Osjećamo jedna drugu.
Kućna ljubimica, kujica Borna  nastanila  se u mojem srcu.


Primjedbe