DVIJE PAHULJICE – MAČKICE




DVIJE PAHULJICE – MAČKICE


Dvije pahuljice – mačkice

Svojim dolaskom

Oplemenile su moj dom

Jedna bijela – albino i druga

Simetričnih smeđe crnih šara



Svojom iskrenom ljubavlju

Oplemenile su moj dom

Iskrom zadovoljstva koju osjetimo

Svaki put kada naprave nešto

Neočekivano i vragolasto



Sestre blizanke, a tako različite

Po izgledu, reakcijama, karakteru



Šarena pahuljica – Lori

Prosto mami svojim velikim

Toplim očima koje kao da su

Obrubljene crnom crtom



Mirna je Lori , statična,

Ona sve stigne ,

Nikud  joj se ne žuri .


Ponekad, samo kada želi,
Poigra se , hvatajući mušice po zraku ili staklu

Ali ako ne uspije , ništa zato , ima tko će .....

Njezina seka Dorina, bijela – Albina ,

Curica nemirnog duha , stalno je u pokretu



Njoj niti jedna mušica ne može pobjeći

Njoj udaljenost ne predstavlja problem

Ona zna iznači načina za što se uhvatiti

Na što skočiti  te na kraju

Kako do mušice doći.

Pravi je lovac.



Dorina živahna, vragolasta , ušiju

Stalno uzdignutih u zrak

Osluškuje svaki šum

Ništa joj ne može promaknuti



Njezine uši pokrivene tankom

Bijelom dlakom , nježne su

Roza boje kao i njuškica i

Jastučići na nogama

Sunce joj smeta , jer je Albino,

Stoga je zaštita od sunca za nju

Neophodna.



Njoj igre nikada dosta

Čak i sestru blizanku tjera na igru,

Povlačeći je za rep.



Sestra Lori ili prihvati igru

Ili nastavi spavati a nekad

Jednostavno pobjegne



Eto to su moje dvije mačkice pahuljice

Koje su u mom domu našle smiraj



Uživaju one u novom domu i životu

A mi uživamo u njima i u

Njihovim nestašlucima.

Primjedbe

  1. Napisala sam ovu pjesmu o macama koje su udomljene u mojem domu , zajedno sa jednom kujicom Bornom .
    Nježne su , zahvalne za pruženu ljubav , za pruženi dom .
    Uz moje kućne ljubimce kujicu Bornu , o kojoj sam nedavno objavila pjesmu i ove dvije male pahuljice moj život je postao bogatiji i ljepši.
    Svojim predenjem , svojim pogledima i hodanjem oko mojih nogu , zahvaljuju za svaki dan pažnje i ljubavi .

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar