MOJI UDOMLJENI LJUBIMCI DVIJE MACE I KUJICA BORNA

                        
Poštovani,


kao što možete čitati na ovom blogu napisala sam dvije pjesme posvećene svojim kućnim ljubimcima koje sam udomila , a koje neizmjerno volim i na koje sam jako ponosna.

Uživam u njima, jer sam svim trima , macama i kujici Borni dala njihov " zauvijek dom".

Budući da svakim danom ima sve više nezbrinutih životinja , cilj mi je animirati što više ljudi da se humanog gestom pokrenu u pomaganju nezbrinutih maca i peseka.  Da ih udomljavaju, da im pomognu sa hranom , ostalim potrepštinama  i da zasluže njihov pogled zahvalnosti .

Upravo te udomljene životinje , a znam iz vlastitog iskustva , posebno su zahvalne i vole na drugačiji , rekli bismo poseban način . 
I to vjerujte , zauvijek . 

Stoga sam odlučila da osim pjesama , napišem i slikovnicu o svoje dvije udomljene mace Lori i Dorini .

Kroz slikovnicu u koju sam uložila vlastita inicijalna sredstva , a u suradnji sa gosp. Željkom Maljevcem novinarom NST-a , nastojala sam dočarati ljudima potrebu za pažnjom , za ljubavlju onih koji su napušteni i ostavljeni da se snalaze kako znaju i umiju , do kraja svoga života .

Neke od tih životinja ne uspiju preživjeti, jer im je potrebna , osim ljubavi i hrana i dekice , a pogotovo kada dođe zima.

Stoga one svakoga od nas  gledaju kao potencijalnog udomitelja , kao osobu koja bi im mogla pružiti utočište , te ih mame svojim  umilnim pogledom .

Čekaju , da pruže " ruku prema njima" i produže im život. Da im pruže malo hrane , da prežive.

Ta ljudska gesta pomaganja nezbrinutim životinjama toliko oplemenjuje ljude , taj osjećaj je jedinstven , vjerujte mi , on prosto obogaćuje ljudsku dušu.

Volonteri nemaju dovoljno sredstava za daljnju skrb, jer je svakim danom sve veći broj napuštenih maca i peseka . 

Stoga svojim inicijalnim sredstvima koje sam uložila u slikovnicu trebalo bi još sredstava  za njezino štampanje i njezin izlazak na " svjetlo dana "  .

Ukoliko ste voljni sudjelovati u ovoj nadasve  humanoj akciji , vezanoj za pomoć nezbrinutim , napuštenim životinjama , macama i pesekima ( jer i oni moraju papati i njima je hladno , kada dođe zima  ) možete me kontaktirati na moj e-mail :

                                                              gjednacak@gmail.com 

Unaprijed zahvaljujem na podršci u bilo kojem iznosu , a najviše će Vam biti zahvalne životinje koje očekuju da se javite , jer dobro se dobrim vraća .


Zahvaljujem u njihovo i u svoje ime .

                                  Vaša Gordana koja obožava životinje , posebno one sa umilnim , molećivim pogledom koje ipak na kraju pronađu svoj " zauvijek dom ".




Primjedbe

  1. Izvrsno. Čestitke autorici. Preporučujem od srca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno , nadam se da će čitatelji osjetiti sa kakvim emocijama i pozitivnim vibracijama životinje očekuju njihovu pomoć.
      Nadam se da će se ljudska humanost ponovno pokazati na djelu.
      Sa vjerom u to ......
      Gordana

      Izbriši

Objavi komentar